battle.net awarie teraz - Grudzień, 2024?
Battle.net to platforma gier społecznościowych stworzona przez firmę Blizzard Entertainment, w której gracze mogą grać w gry takie jak World of Warcraft, Overwatch, Diablo, Starcraft i inne produkty firmy. Platforma umożliwia graczom komunikację poprzez czat, wysyłanie wiadomości i tworzenie grup.
Adres URL sprawdzony:
https://eu.shop.battle.net/en-us?from=root
Ostatni spadek:
nie ostatnio
Czas reakcji:
141.15 ms.
battle.net problemy zgłoszone przez użytkowników w ciągu ostatnich 24 godzin
Brak Blizzard Battle.net problemów zgłoszonych w ciągu ostatnich 24 godzin
Ten wykres przedstawia liczbę Blizzard Battle.net awarii/problemów zgłoszonych przez użytkowników w ciągu ostatnich 24 godzin. Wszystkie dane na wykresie są w strefie czasowej Europe/Warsaw.
Ostatnie raporty użytkowników Blizzard Battle.net
Zapoznaj się z najnowszymi raportami użytkowników na temat Blizzard Battle.net, wyszczególniającymi rodzaje napotkanych problemów i ich lokalizacje. Pomoże to ustalić, czy inne osoby w okolicy napotykają podobne problemy.
-
paź 20, 2024 - 21:28
Gość z Kęty, Poland zgłosił problem z Aktualizacje
-
paź 18, 2024 - 20:34
Gość z Warsaw, Poland zgłosił problem z Aktualizacje
-
wrz 25, 2024 - 22:07
Gość z Warsaw, Poland zgłosił problem z Aktualizacje
-
sie 22, 2024 - 20:25
Gość z Warsaw, Poland zgłosił problem z Aktualizacje
-
cze 14, 2024 - 23:55
Gość z Gdansk, Poland zgłosił problem z Zakup
-
cze 14, 2024 - 23:52
Gość z Wroclaw, Poland zgłosił problem z Aktualizacje
-
cze 03, 2024 - 22:59
Gość z Poznan, Poland zgłosił problem z Zakup
Dołącz do Blizzard Battle.net Dyskusja
Sugestie? Problemy? Awarie?Podziel się swoimi doświadczeniami z Blizzard Battle.net z innymi użytkownikami na całym świecie.
Najczęstsze problemy z Blizzard Battle.net zgłaszane przez użytkowników
Zakup
Aktualizacje
Blizzard Battle.net Lokalizacje awarii
Lokalizacja
Raporty
Ostatni raport
Kęty, Lesser Poland, PL
1
1 miesiące temu
Warsaw, Mazovia, PL
3
1 miesiące temu
Gdansk, Pomerania, PL
1
5 miesiące temu
Wroclaw, Lower Silesia, PL
1
5 miesiące temu
Poznan, Greater Poland, PL
1
5 miesiące temu
Bydgoszcz, Kujawsko-Pomorskie, PL
1
7 miesiące temu
Milan, Lombardy, IT
2
7 miesiące temu
Gliwice, Silesia, PL
2
7 miesiące temu
Czy występują obecnie problemy z Blizzard Battle.net?
Czy battle.net nie działa? Jeśli masz problemy z Blizzard Battle.net, skorzystaj z jednej z poniższych opcji, aby zgłosić problem z usługą
battle.net historia statusu odpowiedzi strony internetowej
Data i godzina
Czas reakcji
Kod statusu
gru 02, 2024 - 19:57
141.15 ms.
200
gru 01, 2024 - 09:17
166.17 ms.
200
lis 30, 2024 - 16:20
141.87 ms.
200
lis 30, 2024 - 01:36
141.14 ms.
200
lis 28, 2024 - 06:30
141.18 ms.
200
lis 28, 2024 - 01:22
141.1 ms.
200
lis 27, 2024 - 11:39
141.31 ms.
200
Ta tabela przedstawia żądania battle.net dotyczące przestojów i kontrole przeglądarki odpowiedzi wykonywane automatycznie przez usługę sitedown.pl. Wszystkie dane w tabeli są w strefie czasowej Europe/Warsaw. Jeśli Blizzard Battle.net nie działa lub działa wolno. Możesz spróbować skorzystać z usługi VPN (aby spróbować z innej lokalizacji), a także sprawdzić poniższe wskazówki
Wskazówki, jeśli battle.net nie działa
-
Sprawdź swoje połączenie internetowe - Niestabilne połączenie może spowolnić lub uniemożliwić ładowanie aplikacji lub stron internetowych. W razie potrzeby zresetuj modem lub skontaktuj się z dostawcą usług internetowych.
-
Użyj innego urządzenia - Spróbuj użyć innego komputera lub urządzenia do uzyskania dostępu do witryny lub aplikacji, aby wiedzieć, czy jest to problem związany z urządzeniem.
-
Zrestartuj swoje urządzenie - Ponowne uruchomienie urządzenia jest bardzo ważne. Wystarczy wyłączyć urządzenie i odczekać kilka minut przed ponownym włączeniem.
-
Użyj innej przeglądarki - Możliwe, że problem dotyczy Twojej przeglądarki. Spróbuj użyć innej, aby zdiagnozować problem.
-
Zweryfikuj swój adres URL - Jeśli wpiszesz zły adres URL, witryna może wyświetlić stronę błędu lub skierować Cię do innej witryny.
-
Wyczyść pamięć podręczną - W pamięci podręcznej przechowywane są tymczasowo często używane dane. Wyczyść pamięć podręczną, przechodząc do ustawień przeglądarki i wybierając opcję "wyczyść dane przeglądania".
-
Spróbuj trybu Incognito - Ten tryb automatycznie wyłącza pliki cookie i tymczasową pamięć podręczną - dzięki temu od razu wiadomo, czy trzeba wyczyścić pamięć podręczną i pliki cookie, czy nie.
-
Zaktualizuj swoją aplikację - Programiści często wydają aktualizacje, które usuwają błędy i poprawiają działanie aplikacji. Jeśli masz problemy, sprawdź dostępne aktualizacje, ponieważ mogą one rozwiązać Twój problem.
-
Sprawdzenie kompatybilności - Sprawdź, czy aplikacja lub strona internetowa działa z Twoim urządzeniem i systemem operacyjnym, ponieważ stare urządzenie może powodować problemy.
-
Korzystaj z usług VPN - Twój dostawca internetu może blokować stronę lub aplikację, do której chcesz uzyskać dostęp. Wypróbuj VPN, aby sprawdzić, czy działa.
-
Wyłącz rozszerzenia przeglądarki - Mogą one czasami zakłócać działanie aplikacji i stron internetowych. Jeśli masz problemy, spróbuj wyłączyć wszystkie rozszerzenia, które dodałeś.
-
Sprawdź firewall i program antywirusowy - Mogą one również uniemożliwiać dostęp do niektórych stron internetowych lub usług. Możesz spróbować tymczasowo wyłączyć je, aby sprawdzić, czy to rozwiąże problem.
-
Wyłączenie ad-blockerów - Ad-blockery również mogą powodować problemy. Spróbuj wyłączyć wszelkie ad-blockery, które masz zainstalowane i sprawdź, czy to naprawia problem.
-
Odinstaluj i zainstaluj ponownie - Dotyczy to aplikacji mobilnych napotykających problemy - spróbuj je odinstalować i zainstalować ponownie. To może oczyścić wszelkie uszkodzone pliki lub ustawienia.
-
Zaktualizuj swoje urządzenie - Oprogramowanie urządzenia może być nieaktualne. Sprawdź ustawienia dotyczące aktualizacji, aby upewnić się, że oprogramowanie urządzenia jest aktualne.
-
Resetowanie ustawień aplikacji lub strony internetowej - Niektóre aplikacje i strony internetowe oferują opcję przywrócenia ustawień domyślnych. Sprawdź w sekcji pomocy aplikacji lub witryny, czy jest ona dostępna.
-
Sprawdź, czy nie ma złośliwego oprogramowania - Złośliwe oprogramowanie może powodować problemy z aplikacjami i stronami internetowymi. Zainstaluj na swoim urządzeniu godny zaufania program antywirusowy i przeskanuj je w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania.
-
Wyczyść pamięć podręczną DNS - Sprawdź, czy aplikacja lub strona internetowa działa z Twoim urządzeniem i systemem operacyjnym, ponieważ stare urządzenie może powodować problemy.
Chris
Kęty, Poland • 1 miesiące agoSerwer błąd 7
Warsaw, Poland • 1 miesiące ago
SLOOOW - 250kb