o2.pl awarie teraz - Grudzień, 2024?
O2.pl to platforma oferująca swoim użytkownikom szeroki zakres usług związanych z komunikacją, rozrywką i usługami internetowymi. Umożliwia ona łatwy dostęp do poczty e-mail, a także do telefonii komórkowej, transmisji strumieniowej i innych usług w Internecie. O2.pl oferuje szybkie ł
Adres URL sprawdzony:
https://www.o2.pl/
Ostatni spadek:
nie ostatnio
Czas reakcji:
20.54 ms.
o2.pl problemy zgłoszone przez użytkowników w ciągu ostatnich 24 godzin
Brak O2 problemów zgłoszonych w ciągu ostatnich 24 godzin
Ten wykres przedstawia liczbę O2 awarii/problemów zgłoszonych przez użytkowników w ciągu ostatnich 24 godzin. Wszystkie dane na wykresie są w strefie czasowej Europe/Warsaw.
Ostatnie raporty użytkowników O2
Zapoznaj się z najnowszymi raportami użytkowników na temat O2, wyszczególniającymi rodzaje napotkanych problemów i ich lokalizacje. Pomoże to ustalić, czy inne osoby w okolicy napotykają podobne problemy.
-
lis 22, 2024 - 10:19
Gość z Guelders, Germany zgłosił problem z Wyszukiwarka
-
paź 04, 2024 - 17:44
Gość z Warsaw, Poland zgłosił problem z Wyszukiwarka
-
wrz 27, 2024 - 14:31
Gość z Bethel, United States zgłosił problem z Wyszukiwarka
-
wrz 27, 2024 - 14:31
Gość z Bethel, United States zgłosił problem z Wyszukiwarka
-
wrz 27, 2024 - 14:31
Gość z Bethel, United States zgłosił problem z Wyszukiwarka
-
wrz 06, 2024 - 20:06
Gość z Rybnik, Poland zgłosił problem z Wyszukiwarka
-
sie 02, 2024 - 10:39
Gość z Warsaw, Poland zgłosił problem z Wyszukiwarka
Dołącz do O2 Dyskusja
Sugestie? Problemy? Awarie?Podziel się swoimi doświadczeniami z O2 z innymi użytkownikami na całym świecie.
Najczęstsze problemy z O2 zgłaszane przez użytkowników
Wyszukiwarka
O2 Lokalizacje awarii
Lokalizacja
Raporty
Ostatni raport
Guelders, North Rhine-Westphalia, DE
1
10 dni temu
Warsaw, Mazovia, PL
2
1 miesiące temu
Bethel, Connecticut, US
3
2 miesiące temu
Rybnik, Silesia, PL
1
2 miesiące temu
Linköping, Östergötland, SE
1
5 miesiące temu
Czy występują obecnie problemy z O2?
Czy o2.pl nie działa? Jeśli masz problemy z O2, skorzystaj z jednej z poniższych opcji, aby zgłosić problem z usługą
o2.pl historia statusu odpowiedzi strony internetowej
Data i godzina
Czas reakcji
Kod statusu
gru 02, 2024 - 02:08
20.54 ms.
200
gru 01, 2024 - 06:42
20.49 ms.
200
lis 29, 2024 - 15:30
20.66 ms.
200
lis 28, 2024 - 22:02
25.23 ms.
200
lis 28, 2024 - 14:48
20.52 ms.
200
lis 27, 2024 - 22:28
34.99 ms.
200
lis 27, 2024 - 05:20
20.59 ms.
200
Ta tabela przedstawia żądania o2.pl dotyczące przestojów i kontrole przeglądarki odpowiedzi wykonywane automatycznie przez usługę sitedown.pl. Wszystkie dane w tabeli są w strefie czasowej Europe/Warsaw. Jeśli O2 nie działa lub działa wolno. Możesz spróbować skorzystać z usługi VPN (aby spróbować z innej lokalizacji), a także sprawdzić poniższe wskazówki
Wskazówki, jeśli o2.pl nie działa
-
Sprawdź swoje połączenie internetowe - Niestabilne połączenie może spowolnić lub uniemożliwić ładowanie aplikacji lub stron internetowych. W razie potrzeby zresetuj modem lub skontaktuj się z dostawcą usług internetowych.
-
Użyj innego urządzenia - Spróbuj użyć innego komputera lub urządzenia do uzyskania dostępu do witryny lub aplikacji, aby wiedzieć, czy jest to problem związany z urządzeniem.
-
Zrestartuj swoje urządzenie - Ponowne uruchomienie urządzenia jest bardzo ważne. Wystarczy wyłączyć urządzenie i odczekać kilka minut przed ponownym włączeniem.
-
Użyj innej przeglądarki - Możliwe, że problem dotyczy Twojej przeglądarki. Spróbuj użyć innej, aby zdiagnozować problem.
-
Zweryfikuj swój adres URL - Jeśli wpiszesz zły adres URL, witryna może wyświetlić stronę błędu lub skierować Cię do innej witryny.
-
Wyczyść pamięć podręczną - W pamięci podręcznej przechowywane są tymczasowo często używane dane. Wyczyść pamięć podręczną, przechodząc do ustawień przeglądarki i wybierając opcję "wyczyść dane przeglądania".
-
Spróbuj trybu Incognito - Ten tryb automatycznie wyłącza pliki cookie i tymczasową pamięć podręczną - dzięki temu od razu wiadomo, czy trzeba wyczyścić pamięć podręczną i pliki cookie, czy nie.
-
Zaktualizuj swoją aplikację - Programiści często wydają aktualizacje, które usuwają błędy i poprawiają działanie aplikacji. Jeśli masz problemy, sprawdź dostępne aktualizacje, ponieważ mogą one rozwiązać Twój problem.
-
Sprawdzenie kompatybilności - Sprawdź, czy aplikacja lub strona internetowa działa z Twoim urządzeniem i systemem operacyjnym, ponieważ stare urządzenie może powodować problemy.
-
Korzystaj z usług VPN - Twój dostawca internetu może blokować stronę lub aplikację, do której chcesz uzyskać dostęp. Wypróbuj VPN, aby sprawdzić, czy działa.
-
Wyłącz rozszerzenia przeglądarki - Mogą one czasami zakłócać działanie aplikacji i stron internetowych. Jeśli masz problemy, spróbuj wyłączyć wszystkie rozszerzenia, które dodałeś.
-
Sprawdź firewall i program antywirusowy - Mogą one również uniemożliwiać dostęp do niektórych stron internetowych lub usług. Możesz spróbować tymczasowo wyłączyć je, aby sprawdzić, czy to rozwiąże problem.
-
Wyłączenie ad-blockerów - Ad-blockery również mogą powodować problemy. Spróbuj wyłączyć wszelkie ad-blockery, które masz zainstalowane i sprawdź, czy to naprawia problem.
-
Odinstaluj i zainstaluj ponownie - Dotyczy to aplikacji mobilnych napotykających problemy - spróbuj je odinstalować i zainstalować ponownie. To może oczyścić wszelkie uszkodzone pliki lub ustawienia.
-
Zaktualizuj swoje urządzenie - Oprogramowanie urządzenia może być nieaktualne. Sprawdź ustawienia dotyczące aktualizacji, aby upewnić się, że oprogramowanie urządzenia jest aktualne.
-
Resetowanie ustawień aplikacji lub strony internetowej - Niektóre aplikacje i strony internetowe oferują opcję przywrócenia ustawień domyślnych. Sprawdź w sekcji pomocy aplikacji lub witryny, czy jest ona dostępna.
-
Sprawdź, czy nie ma złośliwego oprogramowania - Złośliwe oprogramowanie może powodować problemy z aplikacjami i stronami internetowymi. Zainstaluj na swoim urządzeniu godny zaufania program antywirusowy i przeskanuj je w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania.
-
Wyczyść pamięć podręczną DNS - Sprawdź, czy aplikacja lub strona internetowa działa z Twoim urządzeniem i systemem operacyjnym, ponieważ stare urządzenie może powodować problemy.
Guelders, Germany • 10 dni ago
Nie mogę się zalogować na pocztę o2
ola
Bethel, United States • 2 miesiące agood 2 dni nie moge sie zalogowac na poczte , haslo login ani na laptopie ani w telefonie.mieszkam w usa
koterba
Rybnik, Poland • 2 miesiące agonie działa strona
Magda
Warsaw, Poland • 4 miesiące agowitam, login i hasło, którego używałam do tej pory i nie zmieniałam ich nie jest poprawne, od kilkunastu dni nie moge zalogować się na swoja skrzynkę e mailową.......
Magdalena Haraburda
Warsaw, Poland • 4 miesiące agowitam, od 22 lipca nie mogę zalogować sie do swojej skrzynki e mailowej magamisiek@go2,pl. Hasło i login, którym się posługiwałam do tej i go nie zmieniałam są niepoprawne. Magdalena Haraburda