xbox.com awarie teraz - Październik, 2024?

Xbox Live Problemy i stan
Xbox Live Logo

Xbox.com to oficjalna witryna internetowa firmy Microsoft, która zawiera wiele treści związanych z grą Xbox, w tym gry, filmy, aktualności, akcesoria i usługi. Witryna ta służy do informowania fanów o nowych produktach, a także jest platformą do komunikacji między graczami.

Ostatnia kontrola: Przed chwilą |

Adres URL sprawdzony:

https://www.xbox.com:443/en-US/

Ostatni spadek:

nie ostatnio

Czas reakcji:

143.16 ms.

xbox.com problemy zgłoszone przez użytkowników w ciągu ostatnich 24 godzin

Brak Xbox Live problemów zgłoszonych w ciągu ostatnich 24 godzin

Ten wykres przedstawia liczbę Xbox Live awarii/problemów zgłoszonych przez użytkowników w ciągu ostatnich 24 godzin. Wszystkie dane na wykresie są w strefie czasowej Europe/Warsaw.

Ostatnie raporty użytkowników Xbox Live

Zapoznaj się z najnowszymi raportami użytkowników na temat Xbox Live, wyszczególniającymi rodzaje napotkanych problemów i ich lokalizacje. Pomoże to ustalić, czy inne osoby w okolicy napotykają podobne problemy.

  • PL Flag Icon
    paź 16, 2024 - 13:24

    Gość z Warsaw, Poland zgłosił problem z Gry online nie działają

  • PL Flag Icon
    paź 02, 2024 - 13:10

    Gość z Zielona Góra, Poland zgłosił problem z Gry online nie działają

  • PL Flag Icon
    lip 28, 2024 - 17:23

    Gość z Rybnik, Poland zgłosił problem z Ściągnie

  • PL Flag Icon
    lip 25, 2024 - 22:01

    Gość z Rybnik, Poland zgłosił problem z Ściągnie

  • PL Flag Icon
    lip 19, 2024 - 03:09

    Gość z Bialystok, Poland zgłosił problem z Połączenie z serwerem

  • PL Flag Icon
    lip 03, 2024 - 03:51

    Gość z Warsaw, Poland zgłosił problem z Połączenie z serwerem

  • PL Flag Icon
    lip 03, 2024 - 03:51

    Gość z Warsaw, Poland zgłosił problem z Połączenie z serwerem

Dołącz do Xbox Live Dyskusja

Sugestie? Problemy? Awarie?
Podziel się swoimi doświadczeniami z Xbox Live z innymi użytkownikami na całym świecie.

PL Flag Icon

Lol

Rybnik, Poland 2 miesiące ago

Chmura padła

PL Flag Icon

Rybnik, Poland 2 miesiące ago

Awaria chmury

GB Flag Icon

Waltham Forest, United Kingdom 3 miesiące ago

Londyn padl

PL Flag Icon

Warsaw, Poland 3 miesiące ago

Nie można się zalogować

PL Flag Icon

Ola Ola

Warsaw, Poland 3 miesiące ago

Nie mogę zalogować się na konto. Co dziwne gra nadal się pobiera. Więc to nie jest problem z połączeniem internetowym.

PL Flag Icon

Paweł

Lublin, Poland 3 miesiące ago

Nie da sie zalogować

PL Flag Icon

Kutas tfusk

Gdynia, Poland 3 miesiące ago

Problem z logowaniem Karwa kawka i z czatem chujoza

PL Flag Icon

Bielsko-Biala, Poland 3 miesiące ago

Nie da się zalogować

PL Flag Icon

Gawlik

Bydgoszcz, Poland 3 miesiące ago

Nie można się zalogować do konta xbox.

PL Flag Icon

Xx

Poznan, Poland 3 miesiące ago

Popelina straszna

PL Flag Icon

Zator, Poland 3 miesiące ago

Nie da się zalogować

PL Flag Icon

Niemiec

Warsaw, Poland 3 miesiące ago

Nie mogę się zalogować

PL Flag Icon

Bryś

Orzesze, Poland 3 miesiące ago

Nie da się zalogować

PL Flag Icon

Szkaliński

Gdansk, Poland 3 miesiące ago

Nie mogę się zalogować na konto i grac

Najczęstsze problemy z Xbox Live zgłaszane przez użytkowników

49

Ściągnie

48

Połączenie z serwerem

1

Logowanie

2

Gry online nie działają

Xbox Live Lokalizacje awarii

Lokalizacja

Raporty

Ostatni raport

PL Flag Icon

Warsaw, Mazovia, PL

23

1 dni temu

PL Flag Icon

Zielona Góra, Lubusz, PL

2

15 dni temu

PL Flag Icon

Rybnik, Silesia, PL

16

2 miesiące temu

PL Flag Icon

Bialystok, Podlasie, PL

7

2 miesiące temu

PL Flag Icon

Poznan, Greater Poland, PL

4

3 miesiące temu

PL Flag Icon

Łęczna, Lublin, PL

4

3 miesiące temu

PL Flag Icon

Gdynia, Pomerania, PL

6

3 miesiące temu

PL Flag Icon

Tarnów, Lesser Poland, PL

13

3 miesiące temu

PL Flag Icon

Wroclaw, Lower Silesia, PL

5

3 miesiące temu

PL Flag Icon

Bydgoszcz, Kujawsko-Pomorskie, PL

3

3 miesiące temu

Czy występują obecnie problemy z Xbox Live?

Czy xbox.com nie działa? Jeśli masz problemy z Xbox Live, skorzystaj z jednej z poniższych opcji, aby zgłosić problem z usługą

xbox.com historia statusu odpowiedzi strony internetowej

Data i godzina

Czas reakcji

Kod statusu

paź 18, 2024 - 06:14

143.16 ms.

200

paź 17, 2024 - 21:24

6.53 ms.

200

paź 17, 2024 - 11:20

241.9 ms.

200

paź 16, 2024 - 12:53

244.71 ms.

200

paź 15, 2024 - 20:00

6.62 ms.

200

paź 15, 2024 - 10:15

84.16 ms.

200

paź 14, 2024 - 23:17

7.12 ms.

200

Ta tabela przedstawia żądania xbox.com dotyczące przestojów i kontrole przeglądarki odpowiedzi wykonywane automatycznie przez usługę sitedown.pl. Wszystkie dane w tabeli są w strefie czasowej Europe/Warsaw. Jeśli Xbox Live nie działa lub działa wolno. Możesz spróbować skorzystać z usługi VPN (aby spróbować z innej lokalizacji), a także sprawdzić poniższe wskazówki

Wskazówki, jeśli xbox.com nie działa

  • Sprawdź swoje połączenie internetowe - Niestabilne połączenie może spowolnić lub uniemożliwić ładowanie aplikacji lub stron internetowych. W razie potrzeby zresetuj modem lub skontaktuj się z dostawcą usług internetowych.

  • Użyj innego urządzenia - Spróbuj użyć innego komputera lub urządzenia do uzyskania dostępu do witryny lub aplikacji, aby wiedzieć, czy jest to problem związany z urządzeniem.

  • Zrestartuj swoje urządzenie - Ponowne uruchomienie urządzenia jest bardzo ważne. Wystarczy wyłączyć urządzenie i odczekać kilka minut przed ponownym włączeniem.

  • Użyj innej przeglądarki - Możliwe, że problem dotyczy Twojej przeglądarki. Spróbuj użyć innej, aby zdiagnozować problem.

  • Zweryfikuj swój adres URL - Jeśli wpiszesz zły adres URL, witryna może wyświetlić stronę błędu lub skierować Cię do innej witryny.

  • Wyczyść pamięć podręczną - W pamięci podręcznej przechowywane są tymczasowo często używane dane. Wyczyść pamięć podręczną, przechodząc do ustawień przeglądarki i wybierając opcję "wyczyść dane przeglądania".

  • Spróbuj trybu Incognito - Ten tryb automatycznie wyłącza pliki cookie i tymczasową pamięć podręczną - dzięki temu od razu wiadomo, czy trzeba wyczyścić pamięć podręczną i pliki cookie, czy nie.

  • Zaktualizuj swoją aplikację - Programiści często wydają aktualizacje, które usuwają błędy i poprawiają działanie aplikacji. Jeśli masz problemy, sprawdź dostępne aktualizacje, ponieważ mogą one rozwiązać Twój problem.

  • Sprawdzenie kompatybilności - Sprawdź, czy aplikacja lub strona internetowa działa z Twoim urządzeniem i systemem operacyjnym, ponieważ stare urządzenie może powodować problemy.

  • Korzystaj z usług VPN - Twój dostawca internetu może blokować stronę lub aplikację, do której chcesz uzyskać dostęp. Wypróbuj VPN, aby sprawdzić, czy działa.

  • Wyłącz rozszerzenia przeglądarki - Mogą one czasami zakłócać działanie aplikacji i stron internetowych. Jeśli masz problemy, spróbuj wyłączyć wszystkie rozszerzenia, które dodałeś.

  • Sprawdź firewall i program antywirusowy - Mogą one również uniemożliwiać dostęp do niektórych stron internetowych lub usług. Możesz spróbować tymczasowo wyłączyć je, aby sprawdzić, czy to rozwiąże problem.

  • Wyłączenie ad-blockerów - Ad-blockery również mogą powodować problemy. Spróbuj wyłączyć wszelkie ad-blockery, które masz zainstalowane i sprawdź, czy to naprawia problem.

  • Odinstaluj i zainstaluj ponownie - Dotyczy to aplikacji mobilnych napotykających problemy - spróbuj je odinstalować i zainstalować ponownie. To może oczyścić wszelkie uszkodzone pliki lub ustawienia.

  • Zaktualizuj swoje urządzenie - Oprogramowanie urządzenia może być nieaktualne. Sprawdź ustawienia dotyczące aktualizacji, aby upewnić się, że oprogramowanie urządzenia jest aktualne.

  • Resetowanie ustawień aplikacji lub strony internetowej - Niektóre aplikacje i strony internetowe oferują opcję przywrócenia ustawień domyślnych. Sprawdź w sekcji pomocy aplikacji lub witryny, czy jest ona dostępna.

  • Sprawdź, czy nie ma złośliwego oprogramowania - Złośliwe oprogramowanie może powodować problemy z aplikacjami i stronami internetowymi. Zainstaluj na swoim urządzeniu godny zaufania program antywirusowy i przeskanuj je w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania.

  • Wyczyść pamięć podręczną DNS - Sprawdź, czy aplikacja lub strona internetowa działa z Twoim urządzeniem i systemem operacyjnym, ponieważ stare urządzenie może powodować problemy.

Latest xbox.com screenshot
Oceń swoje doświadczenia z wydajnością usługi Xbox Live w ciągu ostatnich 30 dni.

Prześlij swoje skargi tutaj:

Via |

X

Via |

Facebook

Xbox Live In Other Countries:

Często zadawane pytania

Ostatnio wysłaliśmy żądania przeglądarki do Xbox.com i jest ona uruchomiona z status code 200 (UP) i odpowiedź czas 143.16 ms. Zalecamy wyczyszczenie pamięci podręcznej lub ponowne uruchomienie/aktualizację aplikacji.

Jeśli Twój Xbox Live, działa wolno, może to być spowodowane różnymi przyczynami, takimi jak stara wersja, złe połączenie z internetem lub może nie działać poprawnie z Twoim urządzeniem.

Sugerujemy jej aktualizację oraz wyłączenie rozszerzeń lub ad-blockerów. Możesz również spróbować użyć innej przeglądarki.

Jeśli widzisz komunikat o błędzie z Xbox Live, może to być spowodowane różnymi problemami, takimi jak problemy z serwerem, przestarzałe oprogramowanie lub problemy z kompatybilnością.

Aby go naprawić, sprawdź, czy jest dostępna aktualizacja dla aplikacji lub strony internetowej. Upewnij się również, że oprogramowanie Twojego urządzenia jest aktualne.

Kod statusu odpowiedzi HTTP to trzycyfrowy numer, który mówi, czy żądanie do strony internetowej lub aplikacji zakończyło się sukcesem, czy nie.

Istnieją cztery rodzaje kodów: 2XX (udany), 3XX (przekierowanie), 4XX (błąd przeglądarki), i 5XX (błąd serwera).

Kody te pomagają programistom i użytkownikom wiedzieć, co się dzieje i co robić dalej, jeśli wystąpi problem.

Czas odpowiedzi HTTP technicznie mierzy, ile czasu zajmuje załadowanie strony internetowej po kliknięciu na link lub wpisaniu jej adresu internetowego.

Wiedza na temat czasu odpowiedzi HTTP może pomóc Ci zidentyfikować wolno ładujące się strony internetowe i podjąć działania w celu poprawy komfortu przeglądania.

Kiedy nie możesz załadować żadnej treści na Xbox Live, może to być spowodowane wolnym internetem lub problemami z dostawcą treści. Spróbuj zresetować swój router, aby poprawić łączność.

Kiedy wiele osób korzysta z aplikacji lub strony Xbox Live w tym samym czasie, może to powodować problemy. Spróbuj użyć go ponownie w mniej ruchliwym czasie. Możesz również spróbować użyć trybu Incognito, aby sprawdzić, czy to działa.

Czasami możesz mieć problemy z korzystaniem z niej ze względu na problemy z jej kodem lub projektem. Spróbuj zmienić ustawienia dostępności w swoim urządzeniu lub możesz też spróbować użyć innej przeglądarki lub urządzenia.

Może to być spowodowane błędnymi danymi logowania lub problemami z kodem aplikacji lub strony internetowej. Spróbuj zresetować hasło, sprawdzić dane logowania lub dotrzeć do ich obsługi klienta, aby uzyskać pomoc.

Jeśli wszystko inne zawiedzie, zgłoś problem do nas, abyśmy mogli go dalej zbadać. Możesz również sprawdzić, czy inni użytkownicy mają ten sam problem na naszej stronie internetowej.