Google.pl awarie teraz - Maj, 2024?
Google.pl to sieć wyszukiwania, która daje użytkownikom dostęp do milionów stron internetowych i informacji na całym świecie. Umożliwia ona także przeszukiwanie obrazów, wiadomości, aplikacji i innych treści.
Google.pl to sieć wyszukiwania, która daje użytkownikom dostęp do milionów stron internetowych i informacji na całym świecie. Umożliwia ona także przeszukiwanie obrazów, wiadomości, aplikacji i innych treści.
URL Sprawdzono:
http://www.google.pl/
Ostatni awarie:
dawno
Czas reakcji:
0.49 ms.
Nie Google awarie zgłoszone w ciągu ostatnich 24 godzin!
Ten wykres pokazuje liczbę Google awarie/problemy zgłoszone przez użytkowników w ciągu ostatnich 24 godzin. Wszystkie dane na wykresie znajdują się w UTC strefa czasowa.
Czy google.pl nie działa dla Ciebie? Jeśli masz problemy z Google, użyj jednej z poniższych opcji, aby zgłosić problem z usługą
Data i godzina
Czas reakcji
Kod statusu
20 Maj 2024 - 02:00
0.49 ms.
200
18 Maj 2024 - 12:50
0.56 ms.
200
17 Maj 2024 - 20:59
0.49 ms.
200
17 Maj 2024 - 08:24
0.69 ms.
200
17 Maj 2024 - 00:55
0.49 ms.
200
16 Maj 2024 - 01:12
0.63 ms.
200
15 Maj 2024 - 02:30
0.6 ms.
200
Ta tabela przedstawia google.pl żądania outage i kontrole przeglądarki odpowiedzi wykonywane automatycznie przez SiteDown usługę. Wszystkie dane w tabeli są w strefie czasowej UTC. Jeśli Google jest dla Ciebie down lub slow. Możesz spróbować użyć usługi VPN (aby spróbować z innej lokalizacji), a także sprawdzić poniższe wskazówki
Sprawdź swoje połączenie internetowe: Niestabilne połączenie może spowolnić lub uniemożliwić ładowanie aplikacji lub stron internetowych. W razie potrzeby zresetuj modem lub skontaktuj się z dostawcą usług internetowych.
Użyj innego urządzenia: Spróbuj użyć innego komputera lub urządzenia do uzyskania dostępu do witryny lub aplikacji, aby wiedzieć, czy jest to problem związany z urządzeniem.
Zrestartuj swoje urządzenie: Ponowne uruchomienie urządzenia jest bardzo ważne. Wystarczy wyłączyć urządzenie i odczekać kilka minut przed ponownym włączeniem.
Użyj innej przeglądarki: Możliwe, że problem dotyczy Twojej przeglądarki. Spróbuj użyć innej, aby zdiagnozować problem.
Zweryfikuj swój adres URL: Jeśli wpiszesz zły adres URL, witryna może wyświetlić stronę błędu lub skierować Cię do innej witryny.
Wyczyść pamięć podręczną: W pamięci podręcznej przechowywane są tymczasowo często używane dane. Wyczyść pamięć podręczną, przechodząc do ustawień przeglądarki i wybierając opcję "wyczyść dane przeglądania".
Spróbuj trybu Incognito: Ten tryb automatycznie wyłącza pliki cookie i tymczasową pamięć podręczną - dzięki temu od razu wiadomo, czy trzeba wyczyścić pamięć podręczną i pliki cookie, czy nie.
Zaktualizuj swoją aplikację: Programiści często wydają aktualizacje, które usuwają błędy i poprawiają działanie aplikacji. Jeśli masz problemy, sprawdź dostępne aktualizacje, ponieważ mogą one rozwiązać Twój problem.
Sprawdzenie kompatybilności: Sprawdź, czy aplikacja lub strona internetowa działa z Twoim urządzeniem i systemem operacyjnym, ponieważ stare urządzenie może powodować problemy.
Korzystaj z usług VPN: Twój dostawca internetu może blokować stronę lub aplikację, do której chcesz uzyskać dostęp. Wypróbuj VPN, aby sprawdzić, czy działa.
Wyłącz rozszerzenia przeglądarki: Mogą one czasami zakłócać działanie aplikacji i stron internetowych. Jeśli masz problemy, spróbuj wyłączyć wszystkie rozszerzenia, które dodałeś.
Sprawdź firewall i program antywirusowy: Mogą one również uniemożliwiać dostęp do niektórych stron internetowych lub usług. Możesz spróbować tymczasowo wyłączyć je, aby sprawdzić, czy to rozwiąże problem.
Wyłączenie ad-blockerów: Ad-blockery również mogą powodować problemy. Spróbuj wyłączyć wszelkie ad-blockery, które masz zainstalowane i sprawdź, czy to naprawia problem.
Odinstaluj i zainstaluj ponownie: Dotyczy to aplikacji mobilnych napotykających problemy - spróbuj je odinstalować i zainstalować ponownie. To może oczyścić wszelkie uszkodzone pliki lub ustawienia.
Zaktualizuj swoje urządzenie: Oprogramowanie urządzenia może być nieaktualne. Sprawdź ustawienia dotyczące aktualizacji, aby upewnić się, że oprogramowanie urządzenia jest aktualne.
Resetowanie ustawień aplikacji lub strony internetowej: Niektóre aplikacje i strony internetowe oferują opcję przywrócenia ustawień domyślnych. Sprawdź w sekcji pomocy aplikacji lub witryny, czy jest ona dostępna.
Sprawdź, czy nie ma złośliwego oprogramowania: Złośliwe oprogramowanie może powodować problemy z aplikacjami i stronami internetowymi. Zainstaluj na swoim urządzeniu godny zaufania program antywirusowy i przeskanuj je w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania.
Wyczyść pamięć podręczną DNS: Sprawdź, czy aplikacja lub strona internetowa działa z Twoim urządzeniem i systemem operacyjnym, ponieważ stare urządzenie może powodować problemy.
Ostatnio w dół
Sprawdź Instagram Status serwera.
Sprawdź UPC Status serwera.
Sprawdź Multimedia Polska Status serwera.
Sprawdź Youtube Status serwera.
Sprawdź TikTok Status serwera.
Sprawdź DEBACOM Status serwera.
Sprawdź Grindr Status serwera.
Sprawdź AliExpress Status serwera.
Sprawdź Disney+ Status serwera.
Popular sites
Sprawdź Flock Status serwera.
Sprawdź Titanfall Status serwera.
Sprawdź British Airways Status serwera.
Sprawdź Patreon Status serwera.
Sprawdź Bet365 Status serwera.
Sprawdź Webtoon Status serwera.
Sprawdź Archive of Our Own Status serwera.
Sprawdź Trakt Status serwera.
Sprawdź OnStar Status serwera.
Sprawdź Blackboard Status serwera.
Ostatnio wysłaliśmy żądania przeglądarki do Google.pl i jest ona uruchomiona z status code 200 (UP) i odpowiedź czas 0.49 ms. Zalecamy wyczyszczenie pamięci podręcznej lub ponowne uruchomienie/aktualizację aplikacji.
Join Google Dyskusja
Sugestie? Problemy? Przestoje?Podziel się swoim Google doświadczeniem z innymi użytkownikami na całym świecie.