Disney+ awarie teraz - Listopad, 2024?
DisneyPlus.com jest siecią streamingową oferującą zarówno nowe, jak i klasyczne filmy i seriale Disneya, Pixara, Marvela, Star Warsa i National Geographics. Użytkownicy mają dostęp do treści w dowolnym miejscu i czasie, a także możliwość tworzenia odrębnych profili dla każdego członka rodziny.
Adres URL sprawdzony:
https://www.disneyplus.com/
Ostatni spadek:
nie ostatnio
Czas reakcji:
0.73 ms.
Disney+ problemy zgłoszone przez użytkowników w ciągu ostatnich 24 godzin
Możliwe Disney+ awarie zgłoszone w ciągu ostatnich 24 godzin!
Ten wykres przedstawia liczbę Disney+ awarii/problemów zgłoszonych przez użytkowników w ciągu ostatnich 24 godzin. Wszystkie dane na wykresie są w strefie czasowej Europe/Warsaw.
Ostatnie raporty użytkowników Disney+
Zapoznaj się z najnowszymi raportami użytkowników na temat Disney+, wyszczególniającymi rodzaje napotkanych problemów i ich lokalizacje. Pomoże to ustalić, czy inne osoby w okolicy napotykają podobne problemy.
-
lis 10, 2024 - 17:18
Gość z Częstochowa, Poland zgłosił problem z Logowanie
-
lis 10, 2024 - 16:12
Gość z Bydgoszcz, Poland zgłosił problem z Logowanie
-
lis 05, 2024 - 23:19
Gość z Szczecin, Poland zgłosił problem z Logowanie
-
lis 05, 2024 - 23:00
Gość z Kalisz, Poland zgłosił problem z Kiedy włączam odcinek zacina się i z telefonu wychodzi dźwięk pisku. Pierwszy raz takie coś mam. Nie da się oglądać
-
lis 03, 2024 - 22:24
Gość z Giżycko, Poland zgłosił problem z Logowanie
-
lis 03, 2024 - 22:24
Gość z Giżycko, Poland zgłosił problem z Logowanie
-
paź 30, 2024 - 17:19
Gość z Bochnia, Poland zgłosił problem z Kiedy włączam odcinek zacina się i z telefonu wychodzi dźwięk pisku. Pierwszy raz takie coś mam. Nie da się oglądać
Dołącz do Disney+ Dyskusja
Sugestie? Problemy? Awarie?Podziel się swoimi doświadczeniami z Disney+ z innymi użytkownikami na całym świecie.
Najczęstsze problemy z Disney+ zgłaszane przez użytkowników
Obraz na żywo
Logowanie
Kiedy włączam odcinek zacina się i z telefonu wychodzi dźwięk pisku. Pierwszy raz takie coś mam. Nie da się oglądać
Disney+ Lokalizacje awarii
Lokalizacja
Raporty
Ostatni raport
Częstochowa, Silesia, PL
14
3 godziny temu
Szczecin, West Pomerania, PL
5
4 dni temu
Kalisz, Greater Poland, PL
11
4 dni temu
Bochnia, Lesser Poland, PL
7
11 dni temu
Warsaw, Mazovia, PL
19
15 dni temu
Gdansk, Pomerania, PL
8
28 dni temu
Bielawa, Lower Silesia, PL
5
1 miesiące temu
Kolbuszowa, Subcarpathia, PL
8
4 miesiące temu
Zurich, Zurich, CH
1
6 miesiące temu
Frankfurt am Main, Hesse, DE
1
7 miesiące temu
Czy występują obecnie problemy z Disney+?
Czy disneyplus.com nie działa? Jeśli masz problemy z Disney+, skorzystaj z jednej z poniższych opcji, aby zgłosić problem z usługą
disneyplus.com historia statusu odpowiedzi strony internetowej
Data i godzina
Czas reakcji
Kod statusu
lis 10, 2024 - 16:10
0.73 ms.
200
lis 10, 2024 - 07:13
0.68 ms.
200
lis 09, 2024 - 19:43
0.68 ms.
200
lis 09, 2024 - 04:57
0.67 ms.
200
lis 08, 2024 - 16:37
0.79 ms.
200
lis 08, 2024 - 10:39
0.73 ms.
200
lis 08, 2024 - 00:10
0.72 ms.
200
Ta tabela przedstawia żądania disneyplus.com dotyczące przestojów i kontrole przeglądarki odpowiedzi wykonywane automatycznie przez usługę sitedown.pl. Wszystkie dane w tabeli są w strefie czasowej Europe/Warsaw. Jeśli Disney+ nie działa lub działa wolno. Możesz spróbować skorzystać z usługi VPN (aby spróbować z innej lokalizacji), a także sprawdzić poniższe wskazówki
Wskazówki, jeśli disneyplus.com nie działa
-
Sprawdź swoje połączenie internetowe - Niestabilne połączenie może spowolnić lub uniemożliwić ładowanie aplikacji lub stron internetowych. W razie potrzeby zresetuj modem lub skontaktuj się z dostawcą usług internetowych.
-
Użyj innego urządzenia - Spróbuj użyć innego komputera lub urządzenia do uzyskania dostępu do witryny lub aplikacji, aby wiedzieć, czy jest to problem związany z urządzeniem.
-
Zrestartuj swoje urządzenie - Ponowne uruchomienie urządzenia jest bardzo ważne. Wystarczy wyłączyć urządzenie i odczekać kilka minut przed ponownym włączeniem.
-
Użyj innej przeglądarki - Możliwe, że problem dotyczy Twojej przeglądarki. Spróbuj użyć innej, aby zdiagnozować problem.
-
Zweryfikuj swój adres URL - Jeśli wpiszesz zły adres URL, witryna może wyświetlić stronę błędu lub skierować Cię do innej witryny.
-
Wyczyść pamięć podręczną - W pamięci podręcznej przechowywane są tymczasowo często używane dane. Wyczyść pamięć podręczną, przechodząc do ustawień przeglądarki i wybierając opcję "wyczyść dane przeglądania".
-
Spróbuj trybu Incognito - Ten tryb automatycznie wyłącza pliki cookie i tymczasową pamięć podręczną - dzięki temu od razu wiadomo, czy trzeba wyczyścić pamięć podręczną i pliki cookie, czy nie.
-
Zaktualizuj swoją aplikację - Programiści często wydają aktualizacje, które usuwają błędy i poprawiają działanie aplikacji. Jeśli masz problemy, sprawdź dostępne aktualizacje, ponieważ mogą one rozwiązać Twój problem.
-
Sprawdzenie kompatybilności - Sprawdź, czy aplikacja lub strona internetowa działa z Twoim urządzeniem i systemem operacyjnym, ponieważ stare urządzenie może powodować problemy.
-
Korzystaj z usług VPN - Twój dostawca internetu może blokować stronę lub aplikację, do której chcesz uzyskać dostęp. Wypróbuj VPN, aby sprawdzić, czy działa.
-
Wyłącz rozszerzenia przeglądarki - Mogą one czasami zakłócać działanie aplikacji i stron internetowych. Jeśli masz problemy, spróbuj wyłączyć wszystkie rozszerzenia, które dodałeś.
-
Sprawdź firewall i program antywirusowy - Mogą one również uniemożliwiać dostęp do niektórych stron internetowych lub usług. Możesz spróbować tymczasowo wyłączyć je, aby sprawdzić, czy to rozwiąże problem.
-
Wyłączenie ad-blockerów - Ad-blockery również mogą powodować problemy. Spróbuj wyłączyć wszelkie ad-blockery, które masz zainstalowane i sprawdź, czy to naprawia problem.
-
Odinstaluj i zainstaluj ponownie - Dotyczy to aplikacji mobilnych napotykających problemy - spróbuj je odinstalować i zainstalować ponownie. To może oczyścić wszelkie uszkodzone pliki lub ustawienia.
-
Zaktualizuj swoje urządzenie - Oprogramowanie urządzenia może być nieaktualne. Sprawdź ustawienia dotyczące aktualizacji, aby upewnić się, że oprogramowanie urządzenia jest aktualne.
-
Resetowanie ustawień aplikacji lub strony internetowej - Niektóre aplikacje i strony internetowe oferują opcję przywrócenia ustawień domyślnych. Sprawdź w sekcji pomocy aplikacji lub witryny, czy jest ona dostępna.
-
Sprawdź, czy nie ma złośliwego oprogramowania - Złośliwe oprogramowanie może powodować problemy z aplikacjami i stronami internetowymi. Zainstaluj na swoim urządzeniu godny zaufania program antywirusowy i przeskanuj je w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania.
-
Wyczyść pamięć podręczną DNS - Sprawdź, czy aplikacja lub strona internetowa działa z Twoim urządzeniem i systemem operacyjnym, ponieważ stare urządzenie może powodować problemy.
Czerwik
Częstochowa, Poland • 3 godziny agoNie da się załadować aplikacji ani ja telefonach ani na tv
Barbara
Giżycko, Poland • 6 dni agoDisney+ nie działa na żadnym urządzeniu.
Kanadyjka
Lodz, Poland • 28 dni agoNa tv pojawia się błąd 73. Nie można zalogować się na koncie, bo nie ma takiej dostępnej opcji. Proszę o pomoc
Sulej
Gdansk, Poland • 28 dni agoLoading, and loading and...
Everything else work fine
pani z wlkp
Warsaw, Poland • 29 dni agogdy włączam aplikacje lub przez przeglądarke disney+ pokazuje mi sie że pojawił się błąd i mam spróbować później
-problem mam od kilku dni, wyczyściłam ciasteczka, odinstalowałam aplikacje, próbowałam na różnych urządzeniach, zmieniłam sieć
a i tak nic nie działa. prosze o pomoc
Wasiak
Elblag, Poland • 1 miesiące agoAplikacja nie działa ani na tv ani telefonie, nie można opłacić subskrypcji, ciągle wyskakuje inny błąd.
Dąbrowa Górnicza, Poland • 1 miesiące ago
Komunikat, że Disney nie działa w wybranych regionach, Error Code 73
Maziwieckie
Warsaw, Poland • 1 miesiące agoWyświetla mi się komunikat że Disney działa w wybranych regionach, błąd 73
Mazowieckie
Warsaw, Poland • 1 miesiące agoWyświetla mi się komunikat że Disney działa w wybranych regionach, błąd 73
Mazowieckie
Warsaw, Poland • 1 miesiące agoWyświetla mi się komunikat że Disney działa w wybranych regionach, błąd 73
Warsaw, Poland • 1 miesiące ago
Wyświetla mi się komunikat że Disney działa w wybranych regionach, błąd 73
Bielawa, Poland • 1 miesiące ago
Błąd 83 tv 1026 czy są problemy z disney
H.k.
Poznan, Poland • 2 miesiące agoNiedostępny Lubuskie
Jasne
Stęszew, Poland • 2 miesiące agoWyświetla mi się komunikat że Disney działa w wybranych regionach, co to ma być place to niech chociaż działa normalnie
Weronika
Linköping, Sweden • 2 miesiące agoW ogóle mi się nie wyświetla strona logowania disney +
h
Warsaw, Poland • 3 miesiące agoh
Wroclaw, Poland • 4 miesiące ago
nie działa aplikacja ani strona internetowa, cały czas pokazuje błąd 1026, lub gdy już się uda zalogować i wchodzę w okienko profilu wyłącza aplikację
X
Lodz, Poland • 4 miesiące agoNie da się włączyć aplikacji
Xc
Szczecin, Poland • 5 miesiące agoAplikacja przestała działać na wszystkich urządzeniach
oliwia
Bydgoszcz, Poland • 5 miesiące agonie da się włączyć jest szary ekran
Wroclaw, Poland • 5 miesiące ago
Nie da sią nic obejrzeć
Poznan, Poland • 6 miesiące ago
Nie działa
Paweł
Rzeszów, Poland • 7 miesiące agostrona jak i aplikacja mobilna nie załadowują się
Radek
Wroclaw, Poland • 7 miesiące agoNie działa strona oraz aplikacja w TV
Wasielewski
Warsaw, Poland • 9 miesiące agoNie moge uruchomic disney plus na telewizorze. Pojawia sie komunikat, ze strona internetowa jest niedostepna.