Disney+ awarie teraz - Listopad, 2024?

Disney+ Problemy i stan
Disney+ Logo

DisneyPlus.com jest siecią streamingową oferującą zarówno nowe, jak i klasyczne filmy i seriale Disneya, Pixara, Marvela, Star Warsa i National Geographics. Użytkownicy mają dostęp do treści w dowolnym miejscu i czasie, a także możliwość tworzenia odrębnych profili dla każdego członka rodziny.

Ostatnia kontrola: Przed chwilą |

Adres URL sprawdzony:

https://www.disneyplus.com/

Ostatni spadek:

nie ostatnio

Czas reakcji:

0.73 ms.

Disney+ problemy zgłoszone przez użytkowników w ciągu ostatnich 24 godzin

Możliwe Disney+ awarie zgłoszone w ciągu ostatnich 24 godzin!

Ten wykres przedstawia liczbę Disney+ awarii/problemów zgłoszonych przez użytkowników w ciągu ostatnich 24 godzin. Wszystkie dane na wykresie są w strefie czasowej Europe/Warsaw.

Ostatnie raporty użytkowników Disney+

Zapoznaj się z najnowszymi raportami użytkowników na temat Disney+, wyszczególniającymi rodzaje napotkanych problemów i ich lokalizacje. Pomoże to ustalić, czy inne osoby w okolicy napotykają podobne problemy.

  • PL Flag Icon
    lis 10, 2024 - 17:18

    Gość z Częstochowa, Poland zgłosił problem z Logowanie

  • PL Flag Icon
    lis 10, 2024 - 16:12

    Gość z Bydgoszcz, Poland zgłosił problem z Logowanie

  • PL Flag Icon
    lis 05, 2024 - 23:19

    Gość z Szczecin, Poland zgłosił problem z Logowanie

  • PL Flag Icon
    lis 05, 2024 - 23:00

    Gość z Kalisz, Poland zgłosił problem z Kiedy włączam odcinek zacina się i z telefonu wychodzi dźwięk pisku. Pierwszy raz takie coś mam. Nie da się oglądać

  • PL Flag Icon
    lis 03, 2024 - 22:24

    Gość z Giżycko, Poland zgłosił problem z Logowanie

  • PL Flag Icon
    lis 03, 2024 - 22:24

    Gość z Giżycko, Poland zgłosił problem z Logowanie

  • PL Flag Icon
    paź 30, 2024 - 17:19

    Gość z Bochnia, Poland zgłosił problem z Kiedy włączam odcinek zacina się i z telefonu wychodzi dźwięk pisku. Pierwszy raz takie coś mam. Nie da się oglądać

Dołącz do Disney+ Dyskusja

Sugestie? Problemy? Awarie?
Podziel się swoimi doświadczeniami z Disney+ z innymi użytkownikami na całym świecie.

PL Flag Icon

Czerwik

Częstochowa, Poland 3 godziny ago

Nie da się załadować aplikacji ani ja telefonach ani na tv

PL Flag Icon

Barbara

Giżycko, Poland 6 dni ago

Disney+ nie działa na żadnym urządzeniu.

PL Flag Icon

Kanadyjka

Lodz, Poland 28 dni ago

Na tv pojawia się błąd 73. Nie można zalogować się na koncie, bo nie ma takiej dostępnej opcji. Proszę o pomoc

PL Flag Icon

Sulej

Gdansk, Poland 28 dni ago

Loading, and loading and...
Everything else work fine

PL Flag Icon

pani z wlkp

Warsaw, Poland 29 dni ago

gdy włączam aplikacje lub przez przeglądarke disney+ pokazuje mi sie że pojawił się błąd i mam spróbować później
-problem mam od kilku dni, wyczyściłam ciasteczka, odinstalowałam aplikacje, próbowałam na różnych urządzeniach, zmieniłam sieć
a i tak nic nie działa. prosze o pomoc

PL Flag Icon

Wasiak

Elblag, Poland 1 miesiące ago

Aplikacja nie działa ani na tv ani telefonie, nie można opłacić subskrypcji, ciągle wyskakuje inny błąd.

PL Flag Icon

Dąbrowa Górnicza, Poland 1 miesiące ago

Komunikat, że Disney nie działa w wybranych regionach, Error Code 73

PL Flag Icon

Maziwieckie

Warsaw, Poland 1 miesiące ago

Wyświetla mi się komunikat że Disney działa w wybranych regionach, błąd 73

PL Flag Icon

Mazowieckie

Warsaw, Poland 1 miesiące ago

Wyświetla mi się komunikat że Disney działa w wybranych regionach, błąd 73

PL Flag Icon

Mazowieckie

Warsaw, Poland 1 miesiące ago

Wyświetla mi się komunikat że Disney działa w wybranych regionach, błąd 73

PL Flag Icon

Warsaw, Poland 1 miesiące ago

Wyświetla mi się komunikat że Disney działa w wybranych regionach, błąd 73

PL Flag Icon

Bielawa, Poland 1 miesiące ago

Błąd 83 tv 1026 czy są problemy z disney

PL Flag Icon

H.k.

Poznan, Poland 2 miesiące ago

Niedostępny Lubuskie

PL Flag Icon

Jasne

Stęszew, Poland 2 miesiące ago

Wyświetla mi się komunikat że Disney działa w wybranych regionach, co to ma być place to niech chociaż działa normalnie

SE Flag Icon

Weronika

Linköping, Sweden 2 miesiące ago

W ogóle mi się nie wyświetla strona logowania disney +

PL Flag Icon

h

Warsaw, Poland 3 miesiące ago

h

PL Flag Icon

Wroclaw, Poland 4 miesiące ago

nie działa aplikacja ani strona internetowa, cały czas pokazuje błąd 1026, lub gdy już się uda zalogować i wchodzę w okienko profilu wyłącza aplikację

PL Flag Icon

X

Lodz, Poland 4 miesiące ago

Nie da się włączyć aplikacji

PL Flag Icon

Xc

Szczecin, Poland 5 miesiące ago

Aplikacja przestała działać na wszystkich urządzeniach

PL Flag Icon

oliwia

Bydgoszcz, Poland 5 miesiące ago

nie da się włączyć jest szary ekran

PL Flag Icon

Wroclaw, Poland 5 miesiące ago

Nie da sią nic obejrzeć

PL Flag Icon

Poznan, Poland 6 miesiące ago

Nie działa

PL Flag Icon

Paweł

Rzeszów, Poland 7 miesiące ago

strona jak i aplikacja mobilna nie załadowują się

PL Flag Icon

Radek

Wroclaw, Poland 7 miesiące ago

Nie działa strona oraz aplikacja w TV

PL Flag Icon

Wasielewski

Warsaw, Poland 9 miesiące ago

Nie moge uruchomic disney plus na telewizorze. Pojawia sie komunikat, ze strona internetowa jest niedostepna.

Najczęstsze problemy z Disney+ zgłaszane przez użytkowników

30

Obraz na żywo

45

Logowanie

26

Kiedy włączam odcinek zacina się i z telefonu wychodzi dźwięk pisku. Pierwszy raz takie coś mam. Nie da się oglądać

Disney+ Lokalizacje awarii

Lokalizacja

Raporty

Ostatni raport

PL Flag Icon

Częstochowa, Silesia, PL

14

3 godziny temu

PL Flag Icon

Szczecin, West Pomerania, PL

5

4 dni temu

PL Flag Icon

Kalisz, Greater Poland, PL

11

4 dni temu

PL Flag Icon

Bochnia, Lesser Poland, PL

7

11 dni temu

PL Flag Icon

Warsaw, Mazovia, PL

19

15 dni temu

PL Flag Icon

Gdansk, Pomerania, PL

8

28 dni temu

PL Flag Icon

Bielawa, Lower Silesia, PL

5

1 miesiące temu

PL Flag Icon

Kolbuszowa, Subcarpathia, PL

8

4 miesiące temu

CH Flag Icon

Zurich, Zurich, CH

1

6 miesiące temu

DE Flag Icon

Frankfurt am Main, Hesse, DE

1

7 miesiące temu

Czy występują obecnie problemy z Disney+?

Czy disneyplus.com nie działa? Jeśli masz problemy z Disney+, skorzystaj z jednej z poniższych opcji, aby zgłosić problem z usługą

disneyplus.com historia statusu odpowiedzi strony internetowej

Data i godzina

Czas reakcji

Kod statusu

lis 10, 2024 - 16:10

0.73 ms.

200

lis 10, 2024 - 07:13

0.68 ms.

200

lis 09, 2024 - 19:43

0.68 ms.

200

lis 09, 2024 - 04:57

0.67 ms.

200

lis 08, 2024 - 16:37

0.79 ms.

200

lis 08, 2024 - 10:39

0.73 ms.

200

lis 08, 2024 - 00:10

0.72 ms.

200

Ta tabela przedstawia żądania disneyplus.com dotyczące przestojów i kontrole przeglądarki odpowiedzi wykonywane automatycznie przez usługę sitedown.pl. Wszystkie dane w tabeli są w strefie czasowej Europe/Warsaw. Jeśli Disney+ nie działa lub działa wolno. Możesz spróbować skorzystać z usługi VPN (aby spróbować z innej lokalizacji), a także sprawdzić poniższe wskazówki

Wskazówki, jeśli disneyplus.com nie działa

  • Sprawdź swoje połączenie internetowe - Niestabilne połączenie może spowolnić lub uniemożliwić ładowanie aplikacji lub stron internetowych. W razie potrzeby zresetuj modem lub skontaktuj się z dostawcą usług internetowych.

  • Użyj innego urządzenia - Spróbuj użyć innego komputera lub urządzenia do uzyskania dostępu do witryny lub aplikacji, aby wiedzieć, czy jest to problem związany z urządzeniem.

  • Zrestartuj swoje urządzenie - Ponowne uruchomienie urządzenia jest bardzo ważne. Wystarczy wyłączyć urządzenie i odczekać kilka minut przed ponownym włączeniem.

  • Użyj innej przeglądarki - Możliwe, że problem dotyczy Twojej przeglądarki. Spróbuj użyć innej, aby zdiagnozować problem.

  • Zweryfikuj swój adres URL - Jeśli wpiszesz zły adres URL, witryna może wyświetlić stronę błędu lub skierować Cię do innej witryny.

  • Wyczyść pamięć podręczną - W pamięci podręcznej przechowywane są tymczasowo często używane dane. Wyczyść pamięć podręczną, przechodząc do ustawień przeglądarki i wybierając opcję "wyczyść dane przeglądania".

  • Spróbuj trybu Incognito - Ten tryb automatycznie wyłącza pliki cookie i tymczasową pamięć podręczną - dzięki temu od razu wiadomo, czy trzeba wyczyścić pamięć podręczną i pliki cookie, czy nie.

  • Zaktualizuj swoją aplikację - Programiści często wydają aktualizacje, które usuwają błędy i poprawiają działanie aplikacji. Jeśli masz problemy, sprawdź dostępne aktualizacje, ponieważ mogą one rozwiązać Twój problem.

  • Sprawdzenie kompatybilności - Sprawdź, czy aplikacja lub strona internetowa działa z Twoim urządzeniem i systemem operacyjnym, ponieważ stare urządzenie może powodować problemy.

  • Korzystaj z usług VPN - Twój dostawca internetu może blokować stronę lub aplikację, do której chcesz uzyskać dostęp. Wypróbuj VPN, aby sprawdzić, czy działa.

  • Wyłącz rozszerzenia przeglądarki - Mogą one czasami zakłócać działanie aplikacji i stron internetowych. Jeśli masz problemy, spróbuj wyłączyć wszystkie rozszerzenia, które dodałeś.

  • Sprawdź firewall i program antywirusowy - Mogą one również uniemożliwiać dostęp do niektórych stron internetowych lub usług. Możesz spróbować tymczasowo wyłączyć je, aby sprawdzić, czy to rozwiąże problem.

  • Wyłączenie ad-blockerów - Ad-blockery również mogą powodować problemy. Spróbuj wyłączyć wszelkie ad-blockery, które masz zainstalowane i sprawdź, czy to naprawia problem.

  • Odinstaluj i zainstaluj ponownie - Dotyczy to aplikacji mobilnych napotykających problemy - spróbuj je odinstalować i zainstalować ponownie. To może oczyścić wszelkie uszkodzone pliki lub ustawienia.

  • Zaktualizuj swoje urządzenie - Oprogramowanie urządzenia może być nieaktualne. Sprawdź ustawienia dotyczące aktualizacji, aby upewnić się, że oprogramowanie urządzenia jest aktualne.

  • Resetowanie ustawień aplikacji lub strony internetowej - Niektóre aplikacje i strony internetowe oferują opcję przywrócenia ustawień domyślnych. Sprawdź w sekcji pomocy aplikacji lub witryny, czy jest ona dostępna.

  • Sprawdź, czy nie ma złośliwego oprogramowania - Złośliwe oprogramowanie może powodować problemy z aplikacjami i stronami internetowymi. Zainstaluj na swoim urządzeniu godny zaufania program antywirusowy i przeskanuj je w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania.

  • Wyczyść pamięć podręczną DNS - Sprawdź, czy aplikacja lub strona internetowa działa z Twoim urządzeniem i systemem operacyjnym, ponieważ stare urządzenie może powodować problemy.

Latest disneyplus.com screenshot
Oceń swoje doświadczenia z wydajnością usługi Disney+ w ciągu ostatnich 30 dni.

Prześlij swoje skargi tutaj:

Via |

X

Via |

Facebook

Disney+ In Other Countries:

Często zadawane pytania

Ostatnio wysłaliśmy żądania przeglądarki do Disneyplus.com i jest ona uruchomiona z status code 200 (UP) i odpowiedź czas 0.73 ms. Zalecamy wyczyszczenie pamięci podręcznej lub ponowne uruchomienie/aktualizację aplikacji.

Jeśli Twój Disney+, działa wolno, może to być spowodowane różnymi przyczynami, takimi jak stara wersja, złe połączenie z internetem lub może nie działać poprawnie z Twoim urządzeniem.

Sugerujemy jej aktualizację oraz wyłączenie rozszerzeń lub ad-blockerów. Możesz również spróbować użyć innej przeglądarki.

Jeśli widzisz komunikat o błędzie z Disney+, może to być spowodowane różnymi problemami, takimi jak problemy z serwerem, przestarzałe oprogramowanie lub problemy z kompatybilnością.

Aby go naprawić, sprawdź, czy jest dostępna aktualizacja dla aplikacji lub strony internetowej. Upewnij się również, że oprogramowanie Twojego urządzenia jest aktualne.

Kod statusu odpowiedzi HTTP to trzycyfrowy numer, który mówi, czy żądanie do strony internetowej lub aplikacji zakończyło się sukcesem, czy nie.

Istnieją cztery rodzaje kodów: 2XX (udany), 3XX (przekierowanie), 4XX (błąd przeglądarki), i 5XX (błąd serwera).

Kody te pomagają programistom i użytkownikom wiedzieć, co się dzieje i co robić dalej, jeśli wystąpi problem.

Czas odpowiedzi HTTP technicznie mierzy, ile czasu zajmuje załadowanie strony internetowej po kliknięciu na link lub wpisaniu jej adresu internetowego.

Wiedza na temat czasu odpowiedzi HTTP może pomóc Ci zidentyfikować wolno ładujące się strony internetowe i podjąć działania w celu poprawy komfortu przeglądania.

Kiedy nie możesz załadować żadnej treści na Disney+, może to być spowodowane wolnym internetem lub problemami z dostawcą treści. Spróbuj zresetować swój router, aby poprawić łączność.

Kiedy wiele osób korzysta z aplikacji lub strony Disney+ w tym samym czasie, może to powodować problemy. Spróbuj użyć go ponownie w mniej ruchliwym czasie. Możesz również spróbować użyć trybu Incognito, aby sprawdzić, czy to działa.

Czasami możesz mieć problemy z korzystaniem z niej ze względu na problemy z jej kodem lub projektem. Spróbuj zmienić ustawienia dostępności w swoim urządzeniu lub możesz też spróbować użyć innej przeglądarki lub urządzenia.

Może to być spowodowane błędnymi danymi logowania lub problemami z kodem aplikacji lub strony internetowej. Spróbuj zresetować hasło, sprawdzić dane logowania lub dotrzeć do ich obsługi klienta, aby uzyskać pomoc.

Jeśli wszystko inne zawiedzie, zgłoś problem do nas, abyśmy mogli go dalej zbadać. Możesz również sprawdzić, czy inni użytkownicy mają ten sam problem na naszej stronie internetowej.