-
Sprawdź swoje połączenie internetowe: Niestabilne połączenie może spowolnić lub uniemożliwić ładowanie aplikacji lub stron internetowych. W razie potrzeby zresetuj modem lub skontaktuj się z dostawcą usług internetowych.
-
Użyj innego urządzenia: Spróbuj użyć innego komputera lub urządzenia do uzyskania dostępu do witryny lub aplikacji, aby wiedzieć, czy jest to problem związany z urządzeniem.
-
Zrestartuj swoje urządzenie: Ponowne uruchomienie urządzenia jest bardzo ważne. Wystarczy wyłączyć urządzenie i odczekać kilka minut przed ponownym włączeniem.
-
Użyj innej przeglądarki: Możliwe, że problem dotyczy Twojej przeglądarki. Spróbuj użyć innej, aby zdiagnozować problem.
-
Zweryfikuj swój adres URL: Jeśli wpiszesz zły adres URL, witryna może wyświetlić stronę błędu lub skierować Cię do innej witryny.
-
Wyczyść pamięć podręczną: W pamięci podręcznej przechowywane są tymczasowo często używane dane. Wyczyść pamięć podręczną, przechodząc do ustawień przeglądarki i wybierając opcję "wyczyść dane przeglądania".
-
Spróbuj trybu Incognito: Ten tryb automatycznie wyłącza pliki cookie i tymczasową pamięć podręczną - dzięki temu od razu wiadomo, czy trzeba wyczyścić pamięć podręczną i pliki cookie, czy nie.
-
Zaktualizuj swoją aplikację: Programiści często wydają aktualizacje, które usuwają błędy i poprawiają działanie aplikacji.
Jeśli masz problemy, sprawdź dostępne aktualizacje, ponieważ mogą one rozwiązać Twój problem.
-
Sprawdzenie kompatybilności: Sprawdź, czy aplikacja lub strona internetowa działa z Twoim urządzeniem i systemem operacyjnym, ponieważ stare urządzenie może powodować problemy.
-
Korzystaj z usług VPN: Twój dostawca internetu może blokować stronę lub aplikację, do której chcesz uzyskać dostęp. Wypróbuj VPN, aby sprawdzić, czy działa.
-
Wyłącz rozszerzenia przeglądarki: Mogą one czasami zakłócać działanie aplikacji i stron internetowych. Jeśli masz problemy, spróbuj wyłączyć wszystkie rozszerzenia, które dodałeś.
-
Sprawdź firewall i program antywirusowy: Mogą one również uniemożliwiać dostęp do niektórych stron internetowych lub usług. Możesz spróbować tymczasowo wyłączyć je, aby sprawdzić, czy to rozwiąże problem.
-
Wyłączenie ad-blockerów: Ad-blockery również mogą powodować problemy. Spróbuj wyłączyć wszelkie ad-blockery, które masz zainstalowane i sprawdź, czy to naprawia problem.
-
Odinstaluj i zainstaluj ponownie: Dotyczy to aplikacji mobilnych napotykających problemy - spróbuj je odinstalować i zainstalować ponownie. To może oczyścić wszelkie uszkodzone pliki lub ustawienia.
-
Zaktualizuj swoje urządzenie: Oprogramowanie urządzenia może być nieaktualne. Sprawdź ustawienia dotyczące aktualizacji, aby upewnić się, że oprogramowanie urządzenia jest aktualne.
-
Resetowanie ustawień aplikacji lub strony internetowej: Niektóre aplikacje i strony internetowe oferują opcję przywrócenia ustawień domyślnych. Sprawdź w sekcji pomocy aplikacji lub witryny, czy jest ona dostępna.
-
Sprawdź, czy nie ma złośliwego oprogramowania: Złośliwe oprogramowanie może powodować problemy z aplikacjami i stronami internetowymi. Zainstaluj na swoim urządzeniu godny zaufania program antywirusowy i przeskanuj je w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania.
-
Wyczyść pamięć podręczną DNS: Sprawdź, czy aplikacja lub strona internetowa działa z Twoim urządzeniem i systemem operacyjnym, ponieważ stare urządzenie może powodować problemy.
Mariusz Norbert
Poznan, Poland • 1 month agoBłąd aktualizacji statusow
jo
Warsaw, Poland • 1 month agonie ładuje się strona
Danowski
Kosakowo, Poland • 4 months agoNie da się kupić z przesyłką OLX.
Warsaw, Poland • 4 months ago
Nie mogę się zalogować, nawet pomimo zmiany hasła. Komunikat: "Ups, coś poszło nie tak"
Piotr
Warsaw, Poland • 4 months agonie mogę się zalogować na konto,
ciągle skacze ekran główny i wraca do logowania
Rabinowicz
Warsaw, Poland • 5 months agoJebać szmondaków z OLX
Krakow, Poland • 7 months ago
Nie da się zalogować i w kółko przeładowuje stronę "callback" coś tam w pasku adresu.
Jak klikam na wyświetlanie numeru telefonu sprzedawcy to wyświetla napis na czerwono "suspicious activity"
Czarna, Poland • 7 months ago
strona się nie otwiera, mimo że przeglądarka jest aktualna
Sylwa
Krakow, Poland • 7 months agoNie można się zalogować przez edge która jest zaktualizowana. Dodzwonić się nie mogę , a na formulaż nie odpowiadają. Najgorszy portal ogłoszeniowy.
Daniel
Dziecmierowo, Poland • 7 months agoJak to jeszcze długo potrwa,
xxxxx
Krakow, Poland • 7 months agoOd wczoraj tzn, 09.12 2023r nie mogę otworzyć olx na przegladarce edge. Widzę że nikt nic nie robi. Skandal.
Sławomir Moczkowski
Warsaw, Poland • 7 months agoNie działa
pater
Gdynia, Poland • 7 months agonie dziła
Grzegorczyk
Tarnów, Poland • 7 months agoopłaciłam zamówienie, natomiast na stronie wyskakuje komunika: brak zamówień
Kalisz
Oświęcim, Poland • 7 months agoDramat trwa to od kilku sni problem z ogłoszeniami wiadomościami odswieżeniem
Wojtczak
Poznan, Poland • 7 months agoNotorycznie serwer przeciążony
Piłaszewicz
Świętochłowice, Poland • 7 months agoups...przeciazone serwry..i nic nie działa
Dębica, Poland • 8 months ago
Witam Gdy próbuję wejść na stronę: www.olx.pl
pojawia się komunikat "Wygląda na to, że strona nie istnieje" "Sprawdź wpisany adres strony" przejdź na stronę główną.
Co jest przyczyną?
Barbara Kędzierska
Poznan, Poland • 8 months agoNie mogę wydrukować etykiety
Osoba Prywatna
Wroclaw, Poland • 8 months agoNie można się zalogować do OLX
Warsaw, Poland • 8 months ago
Nie mogę się zalogować
T
Jedlicze, Poland • 8 months agoObserwowane otwiera się w nieskończoność
BIl
Krakow, Poland • 10 months agoNie można otworzyć opcji Moje przesyłki - pojawia się strona z błędem OLX - OLX błąd przepraszamy, strona non stop miga i dopiero zamknięcie strony OLX pozwala na wejście na stronę główną ...