ikea.com awarie teraz - Listopad, 2024?
IKEA.com to sklep internetowy oferujący meble i akcesoria do domu, szafki, łóżka, krzesła, stoliki, tekstylia, oświetlenie i wiele innych produktów. Sklep zapewnia wybór wysokiej jakości produktów w przystępnych cenach.
Adres URL sprawdzony:
https://www.ikea.com/
Ostatni spadek:
nie ostatnio
Czas reakcji:
0.5 ms.
ikea.com problemy zgłoszone przez użytkowników w ciągu ostatnich 24 godzin
Brak IKEA problemów zgłoszonych w ciągu ostatnich 24 godzin
Ten wykres przedstawia liczbę IKEA awarii/problemów zgłoszonych przez użytkowników w ciągu ostatnich 24 godzin. Wszystkie dane na wykresie są w strefie czasowej Europe/Warsaw.
Ostatnie raporty użytkowników IKEA
Zapoznaj się z najnowszymi raportami użytkowników na temat IKEA, wyszczególniającymi rodzaje napotkanych problemów i ich lokalizacje. Pomoże to ustalić, czy inne osoby w okolicy napotykają podobne problemy.
-
paź 16, 2024 - 11:31
Gość z Poznan, Poland zgłosił problem z Zakłada Klubowicza Ikea family nie działa (dokładnie chodzi o rabaty)
-
cze 24, 2024 - 10:19
Gość z Krakow, Poland zgłosił problem z Podsumowanie
-
cze 24, 2024 - 10:19
Gość z Krakow, Poland zgłosił problem z Podsumowanie
-
mar 16, 2024 - 20:45
Gość z Radom, Poland zgłosił problem z Zakłada Klubowicza Ikea family nie działa (dokładnie chodzi o rabaty)
-
lut 20, 2024 - 22:31
Gość z Zabrze, Poland zgłosił problem z Podsumowanie
-
sty 18, 2024 - 09:58
Gość z Lodz, Poland zgłosił problem z Zakłada Klubowicza Ikea family nie działa (dokładnie chodzi o rabaty)
-
sty 08, 2024 - 17:10
Gość z Warsaw, Poland zgłosił problem z Podsumowanie
Dołącz do IKEA Dyskusja
Sugestie? Problemy? Awarie?Podziel się swoimi doświadczeniami z IKEA z innymi użytkownikami na całym świecie.
Najczęstsze problemy z IKEA zgłaszane przez użytkowników
Śledzenie zamówienia
Podsumowanie
System w sklepie nie działa
Zakłada Klubowicza Ikea family nie działa (dokładnie chodzi o rabaty)
IKEA Lokalizacje awarii
Lokalizacja
Raporty
Ostatni raport
Poznan, Greater Poland, PL
2
25 dni temu
Radom, Mazovia, PL
8
7 miesiące temu
Lodz, Łódź Voivodeship, PL
1
9 miesiące temu
Wroclaw, Lower Silesia, PL
2
10 miesiące temu
Gdynia, Pomerania, PL
1
10 miesiące temu
Opole, Opolskie, PL
1
1 lata temu
Lublin, Lubelskie, PL
1
1 lata temu
Pszczew, Lubuskie, PL
1
1 lata temu
Raciborz, Slaskie, PL
1
1 lata temu
Warsaw, Mazowieckie, PL
2
1 lata temu
Czy występują obecnie problemy z IKEA?
Czy ikea.com nie działa? Jeśli masz problemy z IKEA, skorzystaj z jednej z poniższych opcji, aby zgłosić problem z usługą
ikea.com historia statusu odpowiedzi strony internetowej
Data i godzina
Czas reakcji
Kod statusu
lis 10, 2024 - 15:52
0.5 ms.
200
lis 10, 2024 - 06:06
0.51 ms.
200
lis 09, 2024 - 11:10
0.48 ms.
200
lis 09, 2024 - 02:31
0.44 ms.
200
lis 07, 2024 - 16:11
0.86 ms.
200
lis 07, 2024 - 10:53
0.47 ms.
200
lis 06, 2024 - 22:25
0.54 ms.
200
Ta tabela przedstawia żądania ikea.com dotyczące przestojów i kontrole przeglądarki odpowiedzi wykonywane automatycznie przez usługę sitedown.pl. Wszystkie dane w tabeli są w strefie czasowej Europe/Warsaw. Jeśli IKEA nie działa lub działa wolno. Możesz spróbować skorzystać z usługi VPN (aby spróbować z innej lokalizacji), a także sprawdzić poniższe wskazówki
Wskazówki, jeśli ikea.com nie działa
-
Sprawdź swoje połączenie internetowe - Niestabilne połączenie może spowolnić lub uniemożliwić ładowanie aplikacji lub stron internetowych. W razie potrzeby zresetuj modem lub skontaktuj się z dostawcą usług internetowych.
-
Użyj innego urządzenia - Spróbuj użyć innego komputera lub urządzenia do uzyskania dostępu do witryny lub aplikacji, aby wiedzieć, czy jest to problem związany z urządzeniem.
-
Zrestartuj swoje urządzenie - Ponowne uruchomienie urządzenia jest bardzo ważne. Wystarczy wyłączyć urządzenie i odczekać kilka minut przed ponownym włączeniem.
-
Użyj innej przeglądarki - Możliwe, że problem dotyczy Twojej przeglądarki. Spróbuj użyć innej, aby zdiagnozować problem.
-
Zweryfikuj swój adres URL - Jeśli wpiszesz zły adres URL, witryna może wyświetlić stronę błędu lub skierować Cię do innej witryny.
-
Wyczyść pamięć podręczną - W pamięci podręcznej przechowywane są tymczasowo często używane dane. Wyczyść pamięć podręczną, przechodząc do ustawień przeglądarki i wybierając opcję "wyczyść dane przeglądania".
-
Spróbuj trybu Incognito - Ten tryb automatycznie wyłącza pliki cookie i tymczasową pamięć podręczną - dzięki temu od razu wiadomo, czy trzeba wyczyścić pamięć podręczną i pliki cookie, czy nie.
-
Zaktualizuj swoją aplikację - Programiści często wydają aktualizacje, które usuwają błędy i poprawiają działanie aplikacji. Jeśli masz problemy, sprawdź dostępne aktualizacje, ponieważ mogą one rozwiązać Twój problem.
-
Sprawdzenie kompatybilności - Sprawdź, czy aplikacja lub strona internetowa działa z Twoim urządzeniem i systemem operacyjnym, ponieważ stare urządzenie może powodować problemy.
-
Korzystaj z usług VPN - Twój dostawca internetu może blokować stronę lub aplikację, do której chcesz uzyskać dostęp. Wypróbuj VPN, aby sprawdzić, czy działa.
-
Wyłącz rozszerzenia przeglądarki - Mogą one czasami zakłócać działanie aplikacji i stron internetowych. Jeśli masz problemy, spróbuj wyłączyć wszystkie rozszerzenia, które dodałeś.
-
Sprawdź firewall i program antywirusowy - Mogą one również uniemożliwiać dostęp do niektórych stron internetowych lub usług. Możesz spróbować tymczasowo wyłączyć je, aby sprawdzić, czy to rozwiąże problem.
-
Wyłączenie ad-blockerów - Ad-blockery również mogą powodować problemy. Spróbuj wyłączyć wszelkie ad-blockery, które masz zainstalowane i sprawdź, czy to naprawia problem.
-
Odinstaluj i zainstaluj ponownie - Dotyczy to aplikacji mobilnych napotykających problemy - spróbuj je odinstalować i zainstalować ponownie. To może oczyścić wszelkie uszkodzone pliki lub ustawienia.
-
Zaktualizuj swoje urządzenie - Oprogramowanie urządzenia może być nieaktualne. Sprawdź ustawienia dotyczące aktualizacji, aby upewnić się, że oprogramowanie urządzenia jest aktualne.
-
Resetowanie ustawień aplikacji lub strony internetowej - Niektóre aplikacje i strony internetowe oferują opcję przywrócenia ustawień domyślnych. Sprawdź w sekcji pomocy aplikacji lub witryny, czy jest ona dostępna.
-
Sprawdź, czy nie ma złośliwego oprogramowania - Złośliwe oprogramowanie może powodować problemy z aplikacjami i stronami internetowymi. Zainstaluj na swoim urządzeniu godny zaufania program antywirusowy i przeskanuj je w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania.
-
Wyczyść pamięć podręczną DNS - Sprawdź, czy aplikacja lub strona internetowa działa z Twoim urządzeniem i systemem operacyjnym, ponieważ stare urządzenie może powodować problemy.
xyz
Poznan, Poland • 25 dni agoNie mogę przejść do koszyka z wybranymi produktami. Wyskakuje komunikat że coś poszło nie tak
Agnieszka Leśniak
Krakow, Poland • 4 miesiące agoNie można dokonać zakupu, strona się nie wyświetla.
Radom, Poland • 7 miesiące ago
Nic nie mogę zrobić
Zabrze, Poland • 8 miesiące ago
Nie dziala zakładka zakupy. Wyświetla się komunikat
MATURA
Wroclaw, Poland • 10 miesiące agoKlikając w moje kody rabatowe ,które otrzymałam ,nie otwiera się strona, tylko wyskakuje błąd serwera
Beata Walińska
Gdynia, Poland • 10 miesiące agopo wpisaniu numeru zamówienia i adresu email otwiera się strona informaująca " usługa nieodstepna"
Warsaw, Poland • 1 lata ago
Coś się dzieje ze strona